2013

Nytt år...
Det känns alltid skönt med ett färskt år framför sig. Jag tänker hålla mig 'grounded' och fokusera på sådant som får mig att må bra och göra mitt bästa för att bidra till att mina favoritmänniskor mår bra även de!
Litet roligare garderob och accessoarer skulle inte skada detta år men det blir till att rota bland det som redan finns och addera till litet smått. Vill inte konsumera en massa detta året utan snarare göra mig fri från en hel del grejer. Gud vad skönt det ska bli!
Äta enkelt och gott, läsa, umgås en massa med sonen, maken och övrig familj och vänner, skriva, sticka, fixa i hemmet, gosa med Svea-katten... och kanske en liten tripp till Paris! Detta är saker som kommer få mig att må bra under detta nya år! Detta nya år som jag, lyxigt nog, inleder med en resa till värmen tillsammans med min familj, mina föräldrar och mina svärföräldrar. Ack, så dejligt vi ska ha det!
Gott Nytt År!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0