Back to basic

Jag har nu börjat sticka! Fick hem stickor, virknål och massa fint garn för någon dag sedan. Underbar känsla att skapa något med händerna. Jag tänkte mig en filt till Loke... och till övriga syskon som vi hoppas få fylla hemmet med allt eftersom! Jag är även på jakt efter en gammal, hederlig skrivmaskin. Hemingway style, fint att skriva brev på! Mina andra små projekt fortsätter jag dock att skriva på på datorn. Haha, det är nog smidigast, va!? Dessutom fortsätter rensningen av allt som jag samlat på mig! Men det får ta sin tid. :)


Igår kväll kom jag så här "långt"! Det är så roligt och jättesvårt att sluta när man väl satt igång.
Högst beroendeframkallande... på ett väldigt bra sätt!


Stickar med ett jättehärligt garn av obehandlad ull. Väldigt mjukt och gosigt!



Kommentarer
Karin

Mys! Det är härligt att sticka, inte så svårt som man kan tro :)

2012-01-19 @ 22:12:46
Anna

Sant! :)

2012-01-20 @ 07:59:06
URL: http://madamemignon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0