Fasen!

Jag hinner (orkar?) inte blogga så mycket som jag vill just nu så jag missar att berätta om mysigheter som jag varit med om sen sist... och nu när jag så äntligen sitter här inloggad så står det helt stilla i huvudet. Vad fasen har jag hittat på den senaste tiden egentligen??? Nåja, någon annan här hemma har slått på stort i alla fall och börjat GÅ! Åh, det är så härligt att se denna lilla människa knata omkring i lägenheten, pyssla, prata och bära runt på sina leksaker. Någon trivs vääääldigt bra med livet just nu, haha. Storögd går han omkring och pekar och säger "titta", "titta" till allting. Tittar, det gör vi också och upptäcker allt om igen! Finaste Loke, om bara två månader får vi fira din 1-års dag! DET är för fasen inte klokt! Gros bisou à toi mon fils!


Hjärtetroll... ibland förstår jag fortfarande inte att du finns här hos oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0