Tisdagslyx!

Igår blev en fin dag efter en lång natt med en förkyld liten påg och tre timmars sömn... Jag blev bortskämd hos frisören, min syster Kajs passade Loke och efteråt, när han somnat, så gick vi och åt gosig lunch på La Roche! Urmysigt! Sedan hade vi följe åt en bra bit och när vi skiljts åt och Loke och jag var nästan hemma så stötte vi på min andra syster. Hon var ute och gick med en sovande kusin. Så igår fick jag krama båda mina bästaste sys, kika på sötaste Morran när han sov, ha en underbart skön stund hos bästa frisör Louise på Chic Hairlounge och promenera hem med magen full av den godaste tapas Malmö Stad har att erbjuda! :)


Inspiration till gårdagens klipp var Columbine Smille. Perfekt längd, enkelt och snyggt!


Bilderna är så klart från hennes sida! Ni har väl inte missat? Kika här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0