I wish...

... that this gorgeous necklace hung around MY neck... It looks really good and I don´t know why I'm speaking english! Hon är bra på att accessoera, Elin Kling, och halsbandet med det lilla, lilla korset är ljuvligt. Det ska jag ha! Min kära syster Mis har hals- och armbandet Karma. Underbara smycken att bära!


Vackert smycke från Kyss Johanna!


Elin Kling tipsade om halsbandet på sin blogg, Style by Kling!


Min syster Mis handlade detta vackra halsband...


... och armband i somras och de ser fantastiska ut på henne!
Även dessa är från Kyss Johanna!


Kommentarer
Mis

Mitt karmaarmband i silver med vaxtråd är mitt absoluta favoritarmband, hade på mig det dagligen i flera år fram tills för ett halvår sedan ungefär. Får nog börja använda det igen, saknar mina armband. Det guldiga är helt ok men dålig kavilte för att vara så dyrt, armbandet gick sönder efter att ha använt det en gång, halsbandet är jag dock nöjd med, det är peppar peppar helt hahahaha.

2011-12-09 @ 20:32:07
Anna

De är underbara, du är så fin! Puss

2011-12-09 @ 22:11:28
URL: http://madamemignon.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

Sv: Visst är det hemskt! Lust att skrika på henne och fråga vad hennes problem är...



Superfina halsband!

2011-12-10 @ 13:39:26
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Anna

LIIV: Haha, är det Elin Kling du vill skrika på för att hon skriver på engelska numera? Hon har ju bara så jäkla mycket läsare som pratar engelska... men jag föredrog också hennes blogg på svenska. Men hon är grym! Levererar alltid bra tips och skojsigheter. :)

2011-12-10 @ 18:28:53
URL: http://madamemignon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0