Loppis!

Jag älskar loppis och de senaste dagarna har jag gjort fina fynd runt om i stan! Det enda jag inte kan visa på bild är de underbara, udda glas som jag handlat. Omöjligt att få en bra bild! Nåja, här kommer litet fynd... :)


Grå herrtröja som jag letat efter (så glad för den), scarves i 100% siden och så boken "Brev".
Jag älskar Gustaf Frödings dikter, detta är brev som han skrivit till olika människor i hans liv...


Tjusiga högklackade skor i skinn, från Peter Kaiser!


"Fädernas Gudasaga" med flera sagor och historier, bland annat om halvjätten Loke! Av Viktor Rydberg... :)


I väntan på min Chanel hänger denna midnattsblå väska med bronsdetaljer och kedja på min axel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0