Härliga helg!

I fredags gjorde vi absolut ingenting och det var fantastiskt skönt! Igår var vi på dop, ett väldans trevligt sådant med fina människor och god lunch efteråt. Lördagen avslutades med ett litet stopp och en Kilkenny på Pickwicks uteservering under promenaden hem... och idag har varit en söndag med strålande sol. Jag cyklade med syster Kajs till farmor för en skön fika på balkongen. På eftermiddagen mötte jag upp min lilla familj hos svärföräldrarna. Där mös vi med Loke i gräset på deras oas till innergård och åt grillad hjortstek, grillad majs och annat gott! Lokes farfar jagar och har själv varit med och fällt hjorten, som var fantastiskt mör och god! Nu är vi hemma, Loke sover gott och jag tänker krypa upp i soffan hos min fina man! Bisous!


Lördag och en Kilkenny som avslutning på en fin dag!


Söndagsfika på min farmors balkong...


... och grillat hos Lokes farfar och farmor!


Hjortstek och majskolvar närmare bestämt... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0