Julens gåvor...

... var många och faktiskt helt fantastiska! Mina närmsta är väldigt bra på det här med att ge bort saker och bra saker, fina saker! Jag tänkte först göra ett kollage av alla julens fina klappar men nöjer mig med att säga "TACK!". Ni vet vem ni är och ni vet att det uppskattas något enormt! Vad jag ändå visar är de julklappar som min kära vän Sue och hennes familj hade med sig när de kom över på litet eftermiddagsfika idag! Herregud som jag kommer att sakna denna tös när hon och familjen återvänder till Paris efter nyår... suck!


Inslagen i det här underbara julklappspappret låg en jättefin body till Loke.
Plagget är randigt... i Frankrikes färger så klart!


Mina klappar innehöll ett par söta örhängen och
en rosendoftande tvål från ett av mina favoritmärken, "Durance"!


Så fint, så fint... inte minst Lokes ljuvliga kort, skapat av Sue själv!

Se mer av hennes konst här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madamemignon

Coucou!

RSS 2.0